.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خدمت بی‌منت سرهنگ‌ها!

به گزارش شمال نیوز ،روزنامه وطن امروز ستون سرمقاله خود را به مطلبی با عنوان«خدمت بی‌منت سرهنگ‌ها»نوشته شده توسط حسین قدیانی اختصاص داد:

اگر بولدوزر خشن مثلا باسوادها کاری جز اهانت به اقشار مختلف ملت ندارد، زنده باد بولدوزر مهربان، مردمی و دلسوز سرهنگ‌ها و سربازها که برف را از پیش پای مردم می‌روبد، بی‌آنکه کار داشته باشد به مصداق رأی‌شان در انتخابات. زنده باد جوانان بسیجی امامزاده باصفای شیرود که کار خود را رها کردند و 3 روز تمام به برف‌زده‌های تنکابن، آذوقه دادند، بی‌آنکه سؤال از ایمان‌شان کنند یا اینکه بپرسند از میزان سوادشان! ادب مرد اگر به ز دولت اوست، در دولت آن سرهنگ ارتشی است که 3 شب تمام در «واجارگاه» و «رحیم آباد» تا آنجا که در توان داشت، قصور دولتی‌ها را جبران کرد اما مگر بند می‌آمد بارش برف؟! دولت واقعی این ملت، همان کسانی‌اند که مخلصانه برای‌شان کار مضاعف، جهادی، غیرتعریف شده، خارج از ساعت اداری و بسیجی‌وار انجام می‌دهند، نه کسانی که وظایف اصل‌کاری را رها کرده، علیه اصحاب نقد، درشتگویی می‌کنند.

دولت، به میز و دفتر و دستک و خدم و حشم نیست، به عزم و اراده آن راننده دیپلمه‌ای است که رفته سپاه تا اگر جنگ شد، با دشمن این ملت بجنگد! دولت، هم وزارت نیرو دارد، هم وزارت راه اما وقتی با گذشت 5 روز از برف و بوران فراوان، تازه آقایان وزرا یاد وظایف‌شان افتاده‌اند، باید هم وزارت نیرو را در بازوی آن سرهنگ ارتشی مشاهده کرد که برق بلد است، ادب بلد است، غیرت بلد است، حضور در صحنه بلد است، مردمی بودن بلد است و وزارت راه را در ایمان آن سپاهی که 3 شب خانه نرفت و ماند در خیابان، بلکه از حجم مشکلات بکاهد. جخت بلا بعد از چند روز، آفتاب زودتر از پشت ابرها سر درآورد تا بعضی وزرا!

تو وقتی صدقه‌ای باشد دیپلماسی‌ات، بار جنگ را آوار می‌کنی روی دوش سرهنگ‌ها و وقتی باز هم صدقه‌ای باشد اقتصادت، بار برف را آوار می‌کنی روی دوش این و آن، این بار نه در جنگ، که در زندگی! بوسه باید زد همت بسیج را، ارتش را، سپاه را که به جای ریاست بر جمهور، سربازی می‌کنند برای جمهور و خدمت می‌کنند به برف زده‌ها، بی‌آنکه بپرسند؛ «تویی که داری آذوقه می‌گیری، اول بگو در انتخابات، رای داده‌ای یا نه؟! و به که؟! و چرا؟! و اول بگذار، یک گلایه‌ای از تو بکنم، بعد نانت دهم؛ چرا از ما خصوصی حمایت می‌کنی؟! » حقا که چه کلاس درسی گذاشتند سربازان جمهور برای بعضی‌ها. اصلش سواد یعنی فهم و به‌کارگیری همین مسائل، و الا «سواد» در لغت یعنی «سیاهی»/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 بهمن 1392
نقد خوبی بود
علی ایمانی 17 بهمن 1392
پس نگارنده محترم بی سواد بمان !
آخه مرد مومن این چیزهائی که فرمودی چه ربطی به هم داشته ، آن سرهنگ هم که به تو کمک کرد به دانشگاه رفته است ، هر چند باید به تو فهماند که آن برقی که از آن استفاده می کنی از دانشمندی به نام ادیسون سرچمه گرفته و آن بولدوزری که راه برفی را برای تو باز کرد توسط مهندسین و متخصصین طراحی و ساخته شده ، آن روز که مریض می شوی نزد پزشک می روی هر چند به نظر می رسد حضرتعالی از مریدان چکبندان باشی .
این طرز فکر حضرتعالی هم یک دلیل دیگر عقب ماندگی این استان است .
نا شناس 17 بهمن 1392
درود فراوان بر بسیج و ارتش و سپاه و ناجا که واقعا بسیجی وار به مردم استانهای مازندران و گیلان بدون هیچگونه چشم داشتی کمک نمودند خداوند انشااله بر توفیقات آنها بیافزاید .
نا شناس 17 بهمن 1392
تازه وزرای ما که زحمت کشیدن در بهترین هتل ورستوران از آنها پذیرائی شد نکنه سردشون بشه ......... خدا به همه قوت بده چه در لباس سرهنگی یا سرباز عادی ویا غیر نظامی
نا شناس 17 بهمن 1392
برابر قانون اساسی کشورایران یکی از وظایف ارتش ،سپاه و بسیج در زمان صلح وحضور در پادگانها، همین کاری است که انجام دادند .البته قصد دفاع از دولتیها ندارم ،زیرا عملکرد هر واحدی درکشور بستگی به فعالیتهای آنان وامکاناتی که دارند ونظر مردم . ازطرفی دولت احمدی نژاد کاری با واحدهای دولتی با طرحهای چون دور کاری وبی تفاوت کردن دستگاههای دولتی کرده که حالا حالاها نمیتوانندبه وظیفه خودشان عمل نمایند. ضمنا افرادی مثل آقای قدیانی وبذرپاش با نردبان دولت قبلی به اینجا رسیدند.حرف رئیس جمهور این است که افرادی مثل همین افراد هوچی گر که به جز خودشان وهمفکراشان، کاری به مردم ندارند که چقدر مشکل دارند. هجوم مردم به سبدهای کالا یعنی اینکه وضع مردم خوب نیست.مردم که طی این چند ماه فقیر نشدند ،بلکه با سیاستهای غلط امثال همفکران روزنامه وطن امروزدر طول دوران دولت احمدی نژاد این بلا سر ایران آمد.این هم بدانیم این شرایطی بود که دولت احمدی نژاد وبچه های باادب اطرافش مثل بذرپاش بیشترین درآمد نفت دوران حکومتهای ایران را داشته اندو با برنامه های غیر کارشناسانه وافراطی تمام دنیا را علیه مردم ایران بسیج کردند وقطعنامه های شورای امنیت را کاغذ پاره نامیدندو سالها طول میکشد تا این گند پاک شود.حرف رئیس جمهور این است چرا باسوداها با بی ادبی همچون روزنامه وطن امروز وبذرپاش سکوت کردند که با رانت حکومتی وبیت المال به تبلیغ اهداف خودشان دادوفریاد میکنند. واقعا این روزنامه وکیهان و....که تیراژی ندارندازکجا تامین مالی میشوند؟ ما مردم دو صفحه کپی وتکثیر دانشجویی انجام میدهیم کلی بایستی پول بدهیم ، بهرحال این افراد اول بروند وضعیت خودشان را برای ما مردم روشن کنندکه از کجا به اینجا رسیدند و بعد بیایند برای ما مردم غرب مازندران دلسوزی کنند.
نا شناس 17 بهمن 1392
واقعا متاسفم که از روی چشم تنگی حرفی از زحمتکشان بی نام راهدار نیامد که جلو تر از همه با لودر و بولدزر در سرمای جانکاه راه را گشودند تا بسیج و سرهنگ و ... به مردم خدمت برسانند. راهداران غیور خسته نباشید.مهندس اسد خسته نباشید .
نا شناس 16 بهمن 1392
کامنت گذار نخستی که به نگارنده مقاله اهانت نمودی؛ ظاهرا یا خودت را به نفهمی زدی و یا واقعا ن....
از قدیم گفتند خفته را می شود بیدار کرد. اما کسی که خودش را به خواب زده نمی شود بیدار کرد.
بی تدبیری و سوء مدیریت متولیان استانی و بعضا شهرستانی اظهر من الشمسه. اونوقت شما داری در لفافه از کی و چی دفاع میکنی؟
زنده باد سربازان و ارتشیان و پاسداران این مرز بوم که همیشه تاریخ به دنبال خدمت به دین خدا و مردم مظلوم بوده اند.
لعنت بر دشمنان این خدمتگزاران
نا شناس 17 بهمن 1392
خدا حفظ کند پرسنل سپاه، اداره برق،اداره راه،هلال احمر،بسیج،ارتش را که بیشترین حجم خدمات بر دوش این عزیزان بود
نا شناس 18 بهمن 1392
بهتره به جای غرررررررررررررررررر زدن از دولت حمایت کنیم نه اینکه با نق زدنهای بسیار جهت دار در صدد تضعیف دولت باشیم. این برف هم بهانه خوبی شد تا بعضی ها از آب گل آلود ماهی بگیرند!!
نا شناس 18 بهمن 1392
اینکه نظامیها یا بقول شما سرهنگها در زمان بحران به کمک مردم میایند ازوظایف سازمانی انهاست و در دنیا هم برهمین منوال است.ماهم ازانها متشکریم اما سوالمان همچنان پابرجاست که چرا بعضی از این نظامیهاخاصه همین سرهنگهای موردنظر علیرقم مغایرت قانونی اصرار به کارهای سیاسی واقتصادی دارند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.